Отримайте максимум від вашого приладу Whirlpool: наша розширена гарантія - послуга, яка повністю адаптована до ваших потреб та очікувань.
Ви вже зареєстрували свій прилад від Whirlpool?
Отримайте максимальну віддачу від вашого приладу Whirlpool: наші рішення з розширеною гарантією забезпечують бездоганну роботу вашого виробу та забезпечують ідеальні та безпроблемні результати, на які ви заслуговуєте.
Ми забезпечимо Вам якісне та професійне обслуговування навіть якщо гарантія на Ваш прилад добігла кінця.
сертифікату «АБС» на додаткове сервісне обслуговування "1+1"
Сертифікат «АБС» допоможе уникнути дорогого ремонту Вашої побутової техніки та максимально продовжити термін її сервісного обслуговування. Сертифікат «АБС» включає:
надання додаткового сервісного обслуговування до 24 місяців від дати покупукі техніки.
консультацію фахівців информаційної служби Whirlpool з питань підключення та подальшої експлуатації Товару, додаткового обслуговування;
безкоштовний виїзд майстра, діагностика і ремонт виробу, включаючи заміну та вартість оригінальних запасних частин;
доставку Товару вагою понад 5 кг до сервісних центрів для здійснення ремонту;
обмін несправного товару на аналогічний якісний, якщо за висновком Сервісного центру або Виконавця, товар не підлягає ремонту та має недолік, який виник з вини виробника (продавця, виконавця).
відповідальність Виробника за якість обслуговування авторизованими сервісними центрами.
сертифікату «АБС» на додаткове сервісне обслуговування "1+2"
Сертифікат «АБС» допоможе уникнути дорогого ремонту Вашої побутової техніки та максимально продовжити термін її сервісного обслуговування. Сертифікат «АБС» включає:
надання додаткового сервісного обслуговування до 36 місяців від дати покупукі техніки.
консультацію фахівців информаційної служби Whirlpool з питань підключення та подальшої експлуатації Товару, додаткового обслуговування;
безкоштовний виїзд майстра, діагностика і ремонт виробу, включаючи заміну та вартість оригінальних запасних частин;
доставку Товару вагою понад 5 кг до сервісних центрів для здійснення ремонту;
обмін несправного товару на аналогічний якісний, якщо за висновком Сервісного центру або Виконавця, товар не підлягає ремонту та має недолік, який виник з вини виробника (продавця, виконавця).
відповідальність Виробника за якість обслуговування авторизованими сервісними центрами.
Графік роботи:
Понеділок - Четвер з 9:00 до 18:00
П'ятниця з 9:00 до 17:00
Субота з 09:30 до 14:00 Неділя та святкові дні - вихідний
Телефон
0 800 30 20 30